دنيايي كه نميدانم كجاست...!!!؟؟؟
دلتنگم مولاي من
شبهاي دراز بي عبادت چه كنم؟ طبعم به گناه كرده عادت چه كنم ؟ گویند کریم است و گنه می بخشد… گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم ؟
یک شنبه 27 / 11 / 1391برچسب:, :: 11:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : قلب سليم
من یک تبعیدی ام . یک تبعیدی از آبی آسمان به خاکستری زمین .
تبعیدی از خنکای نسیم بهشتی به غبارو  دود و سرب و منوکسید.
از آبشارها و رودخانه ها و جنگل ها به پنجره ها ی فلزی و آجروسنگ وشیشه .
از گستره ی دشت بی انتها به کوچه های باریک و بی آسمان شهر . من یک تبعیدی ام از دیار فرشتگان به دیار غافلان .
من تبعیدی از محض بندگی ام به خودخواهی شیطانی . 
تبعیدی از همنشینی با خوبان به تلخی تنهایی سیاه ودر خود فرورفتن .
وجرمم چیست؟
جرمم این است که فریب خوردم . ساده بودم. به وعده ها دل خوش کردم .
به آنچه داشتم راضی نبودم . قانع نبودم .
و فکر کردم ورای این خوشی ها ،خوشی های دیگری هست که باید به آنها دست بیابم.
و برای بدست آوردن انها ،همین هارا هم از دست دادم.
و آدم هم همین کاررا کرد .
و آدم ها هم همین کاررا می کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بی صبرانه منتظرت میمانم میمانم نه اینجا که حالا ایستاده ام نه قدم به قدم نفس به نفس به تو نزدیک تر میشوم تو نزدیکی من دور و بعید ای آشنای غریب مگر آن هنگام که رفتی به غربتمان نگاه نکردی؟ به اینکه بی تو بغض ها میشکند و اشک کاسه کاسه میشود به وسعت کاسه سرمان و خون خوراک هر روزمان میشود ..... من اما میروم نه با این دو پا با چشمانم تا اینکه ببینمت با همین دلم تویی که به وسعت تاریخی عزیز دل...!!!
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 34018
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1