شهادت عمه ي عزيزم حضرت فاطمه ي معصومه تسليت باد..
دلتنگم مولاي من
شبهاي دراز بي عبادت چه كنم؟ طبعم به گناه كرده عادت چه كنم ؟ گویند کریم است و گنه می بخشد… گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم ؟
پنج شنبه 3 / 12 / 1391برچسب:, :: 10:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : قلب سليم

 همسایه سایه ات به سرم مستدام باد

لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
 
وقتی انیس لحظه تنهایی ام تویی
 
تنها دلیل اینکه من اینجاییم تویی
 
هر شب دلم قدم به قدم میکشد مرا
 
بی اختیار سمت حرم میکشد مرا
 
با شور شهر فاصله دارم کنار تو
 
احساس وصل میکند آدم کنار تو
 
حالی نگفتنی به دلم دست میدهد
 
در هر نماز مسجد اعظم کنار تو
 
با زم نگاه دمادم هزار شمع
 
روشن کنند هاجرو مریم کنار تو
 
تا آسمان خویش مرا با خودت ببر
 
از آفتاب رد شده شبنم کنار تو
 
در این حریم سینه زدن چیز دیگریست
 
خونین تر است ماه محرم کنار تو
 
مادر کنار صحن شما تربیت شدیم
 
داریم افتخار که همشهری ات شدیم
 
ما با تو در پناه تو آرام میشویم
 
بانو!تمام کشور ما خاک زیر پات
 
مردان شهر نوکرو زنها کنیز هات
 
زیبا ترین خاطره هامان نگفتنی ست
 
تصویر صحن خلوت و باران نگفتنی ست
 
باران میان مرمر آیینه دیدنیست
 
این صحنه در برابر آیینه دیدنیست
 
 
 
مرغ  خیال سمت حریمت پریده اس
 
یعنی به اوج عشق همین جا رسیده است
 
خوشبخت قوم طایفه  ما مردم قمیم
 
جارو کشان خواهر خورشید هشتمیم
 
اعجاز این ضریح که همواره بی حد است
 
چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بی صبرانه منتظرت میمانم میمانم نه اینجا که حالا ایستاده ام نه قدم به قدم نفس به نفس به تو نزدیک تر میشوم تو نزدیکی من دور و بعید ای آشنای غریب مگر آن هنگام که رفتی به غربتمان نگاه نکردی؟ به اینکه بی تو بغض ها میشکند و اشک کاسه کاسه میشود به وسعت کاسه سرمان و خون خوراک هر روزمان میشود ..... من اما میروم نه با این دو پا با چشمانم تا اینکه ببینمت با همین دلم تویی که به وسعت تاریخی عزیز دل...!!!
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 33951
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1